Noticias Letra La Gent Que Estimo MáS

The Best Letra La Gent Que Estimo References. Lee sobre la gent que estimo de a tope amb la vida de oques. Tan estrany i tan bonic.

Poemas con la palabra baturro 2 Poesías con baturro
Poemas con la palabra baturro 2 Poesías con baturro from www.buscapalabra.com

La gent que estimo (part. [primeira parte] g d c porto amb mi les coses que em vas. Letra de la gent que estimo porto amb mi les coses que em vas dir, el teu amor, el meu verí.

Una Part De Tu Em Floreix A Dins, El Meu Amor, El Meu Destí.


La gent que estimo porto amb mi les coses que em vas dir, el teu amor, el meu verí. Queda amor en aquest món i t’estimo molt. [primeira parte] g d c porto amb mi les coses que em vas.

2021 La# Fa Solm Porto Amb Mi Les Coses Que Em Vas Dir, Re# La# Fa El Teu Amor, El Meu Verí.


No sé res però m'ho vull creure. No sé res però m'ho vull creure. La gent que estimo (part.

A Tope Amb La Vida Any:


I t’estimo molt i també tinc por sempre porto un tros d’ahir i un altre cop m’escapo un altre cop m’escapo. Som la sort de seguir aquí. Porto amb mi les coses que em vas dir / el teu amor / el meu verí / una part de tu em floreix a dins / el meu.

Bb (Forma Dos Acordes No Tom De G) Capotraste Na 3ª Casa.


Que tot se'n vagi a la merda, hey. Lee sobre la gent que estimo de a tope amb la vida de oques. Rita payés) oques grasses àlbum:

Si En El Fons Som La Veritat.


Soc feliç prop del perill, només. Una parte di te fiorisce dentro di me, il mio amore, il mio destino. Sempre porto un tros d’ahir un altre cop.

Postingan terkait:

Belum ada tanggapan untuk "Noticias Letra La Gent Que Estimo MáS"

Post a Comment